Dag 27 Monterey- San Fransisco

20 augustus 2014 - San Fransisco, Belmont, California, Verenigde Staten

Zucht....vandaag terug naar San Francisco. Leuk, maar ook onze laatste trip met de auto en laatste twee dagen. De rit voert ons langs de 1, een weg langs de grillige en vaak nog ongerepte kustlijn. Af en toe even een stop voor een foto. Geen walvissen op afstand kunnen spotten, maar wel adembenemende natuur. Na deze rit en een klein stukje file op de weg naar het centrum, kwamen we aan in ons hotel in hartje SF. Onze eerste dagen zaten we in een buitenwijk. Erg leuk om hier af te sluiten.

Os kon de auto na kort overleg om de hoek terug brengen, dus hij was zo weer terug. Hij mist de auto nu al...

We hebben wat rondgelopen en gewinkeld. Joost moet nog een pet voor een goede vriend. Wat gedronken en daarna even uitrusten in het hotel. Oscar en ik nemen in een gezellige cocktailbar een mochito. Eerst ons id. laten zien. Oscar moet echt heel hard lachen. De serveerster maakt er maar een grapje van, dat je niet te oud mag zijn. Ik vind t wel komisch. Dat we toch zo jong lijken;)

Op CNN volgen we het nieuws uit Ferguson, wat onze hele vakantie breaking news is....

ik merk dat ik mijn iPad mis....shit! Die neem ik vaak mee om iets op te zoeken of een foto te maken. We zoeken in de bar waar we met de kids hebben gezeten. Dan herinner ik me dat ik een foto heb gemaakt in de cocktail bar. Gelukkig om de hoek. En ze hebben de iPad!! Pfffffffff

Zo nog lekker eten. In de cocktailbar was een mevrouw achter de bar die ons ineens in het Nederlands aansprak. " ik kom van indonesia..." Ze gaf ons wat adviezen over eten( je moet hier niet eten, veel te duur).Ook de fooi geven raadde ze af....helemaal niet nodig. Zit al in de prijs inbegrepen.

1. Ernst:
    21 augustus 2014
    Fantastische reis hebben jullie gemaakt, heb je enig idee hoe laat je land op Schiphol , en is dat nog de 22 e of de 23 e?