Dag 22 Santa Barbara

16 augustus 2014 - Ventura, Verenigde Staten

Oscar en ik begonnen de dag (na koffie) met hardlopen aan het strand. Er waren al veel surfers actief. Er stond er lekker briesje, dus het lopen was goed te doen. En we zagen ook een deel strand dat we nog niet hadden gezien. Erg mooi. Starbucks koffie mee genomen voor iedereen en even gefacetimed met Ernst en Irene. Joost heeft heerlijke American pancakes gebakken. Na het  middgeten reden we naar Santa Barbara. Een gezellig dorp aan het strand, zo'n 15 mile verderop. Daar een redelijk aanbod van gezellige winkeltje en restaurants. Meer drukte door toerisme. Daar staat een grotere missiepost (een van de 21). Gezellig geborreld en gewinkeld. DaarnaMexicaans  gegeten. Naast ons een groep meiden die een vrijgezellen avond hadden. Bij navraag bleek de bruid pas in oktober te gaan trouwen. kan ze nog even nadenken;-)

Isa, Joost en oscar hebben leuke kleding gekocht. Dus met tassen teruggerden naar ons onderkomen in Ventura.