Dag 6, 7 en 8 Las Vegas

1 augustus 2014 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

In Las Vegas zijn we 2 nachten gebleven. We hadden het Ceasar's Palace geboekt. Dit ligt op het midden van de strip. Het is natuurlijk bekend van de film the hangover.

De navigatie van de auto werkt perfect. We reden zo de strip op en konden het hotel niet missen. Ik had gelezen dat er gratis valet parking was, dus dat leek ons wel wat. We reden tot voor het hotel, de spullen werden op een kar geladen en de auto verdween ri garage. Wij konden rustig inchecken en even later werd de bagage bezorgd.

We hadden 2 kamers, dat was voor zowel joost en isabel als voor ons wel lekker.

Na even relaxen zijn we las vegas ingegaan. De temperatuur is best hoog (35-40) en je zweet je rot. gelukkig kun je overal een hotel binnenstappen om even af te koelen. ook zijn er veel winkel centra.

Las Vegas is zoooooooo over de top dat je je in een combinatie van efteling en disney world waant.

Het is allemaal zo groot, en ze willen er allemaal uitspringen dus hebben allemaal iets bijzonders.... Een eifel toren, een vrijheidsbeeld, wilde dieren, achtbanen op het dak, luxe shops, sterren chefs, etc, etc.

We hebben veel gezien, en als we joost en isabel naar hun kamer hadden gebracht nog even naar het casino gedeelte geweest. Peet heeft zelfs flink gewonnen met blackjack. Was erg leuk allemaal.

De 2e dag zijn we ook nog even aan het zwembad gaan liggen. 6 baden in romeinse stijl.

Toen we onze auto (de 3e dag) weer hadden zijn we nog naar het beroemde LAS VEGAS bord gereden, hebben Joost en ik geschoten op een schietbaan, en hebben we een paar beroemde wedding chapels bekeken. Daarna de snelweg op gedraaid om richting Springdale - ZION NP te gaan

En natuurlijk de verjaardag van mijn moeder gevierd.