Dag 1 - De reis en aankomst San Francisco

26 juli 2014 - San Fransisco, Belmont, California, Verenigde Staten

Het is zaterdag 26-07 om 05:37 lokale tijd. Ik ben klaar wakker. De rest slaapt nog maar ik moet het tijdverschil nog even verwerken. In NL is het 14:37.

We vertrokken vrijdagochtend om 03:50 van huis. Om 4 uur mijn vader opgepikt die ons op schiphol af wilde zetten. De vlucht vertrok om 08:00 uur en dan moet je er idioot genoeg al om 05:00 uur zijn.

Al met al was het een behoorlijk lange vlucht.

08:00 schiphol - Detroit

3 uur wachten op vliegveld

Detroit - San Francisco

17 uur onderweg in totaal en 9 uur tijd verschil. Toen we aankwamen was het 29 graden en 14:30 lokale tijd. We konden makkelijk een shuttle naar het hotel vinden en hoewel iedereen graag naar bed wilde hebben we dat toch niet gedaan.

We zijn een stuk gaan lopen en hebben bij een bar aan de kust wat gedronken. We wilden lopen maar bij de bali zeiden ze dat het veel te ver was. 1,3 mile. Wij vonden het zelf goed te doen maar ze stappen hier graag in de auto.

Joost en Isabel hebben het heel goed vol gehouden.

Na een vroeg diner zijn Joost en ik als eerste(20.00 uur) naar bed gegaan. De dames iets later.

Nu zijn Petra en ik dus wel vroeg wakker, maar dat was te verwachten.

Vandaag staat San Francisco op het programma. We willen de golden gate brug zien, en de cable cars en fishermans warf. en natuurlijk het leven hier. Maar daarover later meer.

1. Ernst:
    26 juli 2014
    Fijn dat de reis zo goed verliep,is de vlieg in quarantene? Fijne vakantie allemaal ik vind het leuk zo mee te reizen
  2. Ernst:
    26 juli 2014
    En quarantaine moet ik zo schrijven