dag 9 Springdale - Panguitch (69 mile)

3 augustus 2014 - Panguitch, Utah, Verenigde Staten

Deze dag ben ik vroeg opgestaan om weer eens een stukje te gaan hardlopen. Het weg door het dal was relatief vlak en de ochtend was koel genoeg. Ik ben er om 7 uur uitgegaan.

Na terugkomst heb ik de rest wakker gemaakt. We wilden een beetje op tijd op omdat we nog een wandeltocht wilden gaan doen in Zion NP. We hadden een heerlijk uitgebreid ontbijt en daarna de shuttle gepakt richting het park. In het park moesten we overstappen op een park shuttle die ons het park inbracht. Je kon eigenlijk 80 minuten blijven zitten maar wij wilden graag wandelen.

We hadden een tocht uitgezocht die niet te lang was( we moesten nog een stukje rijden) maar wel lang een paar berg meren kwam. Het was heet en op de terugweg begon het te rommelen. Er was mogelijk onweer op komst dus we hebben een beetje haast gemaakt.

Daarna de shuttle weer terug ri auto.

We hadden het advies gekregen om de shuttle te pakken, maar ook al gezien dat we met de auto ook door het park moesten om bij onze volgende bestemming te komen.

De route was geweldig. 25 mile door ZION met na elke bocht een nieuw uitzicht. De rest van de tocht was weer heel anders omdat de natuur heel groen was. hadden we een tijdje niet meer gezien. De temperatuur is ook iets lager.

1. Ernst:
    3 augustus 2014
    Ik ben weer helemaal bij en vind het erg leuk jullie ervaringen te horen ga door!
  2. Oscar Tasseron:
    Leuk om te horen. Ik zei gister nog dat jij het qua natuur ook schitterend zou vinden.
  3. Oscar Tasseron:
    3 augustus 2014
    ik heb nog weer wat foto's toegevoegd. oa bij death valley.
  4. Frans dries:
    4 augustus 2014
    vind het geweldig !!! prachtig.
    lieve groet
  5. Irene:
    4 augustus 2014
    Dank jullie wel voor telkens weer al die moeite, maar het blijft een document voor later! Leuk geschreven ook. Veel plezier!