Dag 10 Panguich - Blanding (368 mile)

3 augustus 2014 - Blanding, Utah, Verenigde Staten

We hebben vandaag Bryce Canyon gezien. Dit park staat vol met Hoodoo’s. Dit zijn een soort rechtopstaande smalle rotsen. Het lijkt erg op zandkastelen maar dan veeeellllll hoger.
We hebben in dit park niet gewandeld maar de toeristische route gereden omdat we ook ver moesten rijden. De foto's zeggen veel meer dus kijk daar vooral naar.
We hebben vanaf Bryce een binnendoor route genomen naar Blanding. Onderweg hebben we zoveel mooie landschappen gezien dat we regelmatig gestopt zijn om te kijken en foto's te maken. We hebben ergens op een kruising een subway gevonden bij een pompstation en daar even een broodje gehaald.

De kinderen zien het verschil niet meer. Ze hebben al zoveel natuur gezien. In Blanding komen we bij een heel oud motel uit. We hebben 2 kamers met een tussendeur. Prettig voor ons en de kinderen. Het is er heet en er is heel weinig te doen in blanding. Daarnaast is het een „droge” stad. er is dus geen alcohol te krijgen. Ook niet bij het eten.
We hebben plannen om de eerste avond lekker te eten bij een diner met goede reviews. We proberen zoveel mogelijk de amerikaanse keuken te eten los van de keten restaurants. Via trip advisor kun je veel vinden. Al valt het soms op dat een mc donalds of een subway hoger kan staan dan een lekker restaurant.
Helaas het is zondag, dus er is veel dicht in dit gat. We komen uit bij de spare ribs tent op de parkeerplaats bij ons motel. Niet super maar wel lekker geteten.