Dag 14 Flagstaff- lake Havasu (214 mile)

8 augustus 2014 - Lake Havasu City, Arizona, Verenigde Staten

Vandaag in goed overleg met de kinderen rustig aan gedaan met opstaan. Uitslapen dus.... Wat inhield dat Oscar en ik al om half acht in de lobby aan de koffie zaten. Kids wakker gemaakt om in te pakken en richting de diner waar we gisteren ook zo lekker hadden gegeten. Voor een ontbijt, net als in de film.

De autorit naar lake havasu, waar we overnachten omdat ineens naar San Diego te ver is, verloopt soepeltjes. Weer een prachtige omgeving. We begonnen met 80 degree fahrenheit( zo'n 28 graden) om in lake Havasu te eindigen in 109 ( 43 graden!!!) Lake Havasu is pas in 1954 gesticht. Leuk, een mooi meer en warm klimaat. Amerikanen hebben er toen een stad gebouwd. De London Bridge was toevallig toch aan het verzakken, dus de Engelsen waren wel geïnteresseerd  in een deal. De hele London bridge over gebracht naar USA. Voor waarschijnlijk veel geld. En nu is die originele London Bridge dus te vinden in Lake Havasu City. Verder veel speedboten en jet ski's. Wij op zoek naar een leuk terras...te heet: alle restyaurants boden binnen service. Geen sfeer, maar wel leuk om dit "over de top " resort te ervaren voor een paar uur. Oscar had nog een leuk gesprek met een Amerikaan. Isa werd gestoken door een wesp( ook dat nog) en heeft nu een rode arm. In een goed restaurant de dag afgesloten.