dag 15 lake Havasu- San Diego (407 mile)

8 augustus 2014 - Lake Havasu City, Arizona, Verenigde Staten

Vandaag een rit naar San Diego voor de boeg. Was uiteindelijk minder lang dan gedacht. Ik ( Petra) heb ook eindelijk eens gedurfd om te rijden. Viel best mee. De auto is alleen te hoog , waardoor ik mij een klein kaboutertje voel die met haar grote teen net bij het gaspedaal kan komen. Verder is het rijgedrag van de amerikanen zeer relaxed, dus sloeg ik mij goed door dit examen heen.

San Diego is geweldig. We zitten in een hotel aan de baai. Kids wilde relaxen, dus  wij een wijntje gedronken aan het water. Heerlijk gegeten en een planning gemaakt voor morgen. De Amerikaan van gisteren vond Sea World geweldig (mij stiekem ook alleen omdat je daar met dolfijnen kunt zwemmen). Lijkt ons veel te toeristisch. We willen een park en een vliegdekschip bezoeken. Daarna naar La Jolla, het bekende strand. En daar dan lekker genieten, wat we eigelijk alleen maar doen hier.

1. Ernst:
    9 augustus 2014
    Lopen zelf in Florence met ruim 30 graden, zaten even in een restaurant met WiFi de verslagen te lezen in het hotel is de WiFi ronduit slecht en steeds wordt je eruit gegooid, strekte isabel met je arm
  2. Irene:
    9 augustus 2014
    Eindelijk WIFI in Florence, ijssalon. Juliie beleven wel heel erg veel. Hoe is het met de wespensteek van Isabel? Heeft Oscar voor Petra al klossenn aan de pedalen gezet? We weten niet hoe het morgen gaat, dus Joost, jongen, alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een heel gezond , gelukkig jaar.Veel liefs van ons en tot de volgende keer. We miss all of you very much.Arri vedechi!
  3. Frans dries:
    9 augustus 2014
    ik vind het nog steeds allemaal erg mooi !

en Joost nogmaals gefeliciteerd geniet van alles .
    groet opa frans.
  4. Frans dries:
    12 augustus 2014
    hoe is het met mijn kaboutertje??
    liefs pap.
  5. Irene:
    14 augustus 2014
    Even van de gelegenheid gebruik maken om Opa Frans ook van harte te feliciteren met onze beider grote(kleinzoon). Hij kan zo goed hockeyen, die jongen. Moet je maar eens komen kijken. En dan Isabel, die bakt er ook wat van. Hartstikke goed . Je zou het ook heel leuk vinden en je weet waar het place delict is. Eten kun je ook altijd bij ons.
  6. Oscar Tasseron:
    14 augustus 2014
    Het gaat goed met me hoor Pap....voel me heel happy in dat grote Amerika. Ik zie zoveel dat ik het bijna niet kan verwerken! X