Dag 20 Anaheim- Ventura (166km)

15 augustus 2014 - Ventura, Verenigde Staten

We vervolgden onze zoektocht op internet naar een leuk onderkomen voor een paar dagen aan de kust. Oscar had iets gezien, niet direct aan het strand, maar wel een mooi huis, met BBQ (ook heel belangrijk), lekker terras en drie slaapkamers. We zijn via de kust naar Ventura gereden. Een prachtige weg, met grillige rotspartijen en uitgestrekte stranden. Santa Monica/ venice beach even bekeken en wat gegeten. Veel kermis op zo'n pier hier, strandpaviljoens zijn minder gebruikelijk dan bij ons. In Ventura wordt veel gesurfd. Isa en Oscar willen het ook graag leren, moet zo iets zijn als snowboarden zeggen ze.

In de heuvels van Ventura lag het huis van Carmen, die we via de site AirBNB(ook een app) hebben gevinden. Een alleraardigst mens, met een fantastisch huis. Veel boeddha en zen sfeer aanwezig....Dus gelijk een goed gevoel;-). Prachtig uitzicht op de oceaan vanaf terras. We besluiten tot maandag te blijven om gewoon wat te chillen en de omgeving te bekijken. Santa Brabara ligt op een half uurtje rijden. Na ons besluit heel vertrouwd samen boodschappen gedaan. BBQ aangestoken(druk op de knop) en wijntje opengetrokken. Gegeten op het terras. Klinkt perfect en zo voelde het ook.

1. Irene:
    15 augustus 2014
    Wat heerlijk om je weer eens te kunnen nestelen.zijn yin en yang in evenwicht? Prepareer je lekker een paar dagen voor dat het nomadenleven weer een aanvang neemt! Liefs uit het bunnikse